歡迎來我的Youtube頻道看影片喔~~~

💬在此提提大家,沉迷任何東西(包括愛情)也不好,有些東西(例如毒品)更是絕對不能碰。希望大家在失意的時候能夠透過音樂抒發情緒,不要做傷害自己的事喔。

 

✤中文歌詞✤ Royal & the Serpent - I Can’t Get High 只有你能讓我有活着的感覺

 

Smoke a jay for breakfast

抽了根菸捲當早餐

Only thing that keeps me sane

只有它能讓我保持清醒

Feeling kinda reckless

感覺有點衝動

Don’t you know i’m not okay

難道你不知道我很難過?

I haven’t found anything strong enough 

任何東西給我的感覺都不夠強烈

Days and nights I blur the lines without your love

沒有你的愛 我再也分不清晝夜

 

Cruising at 100

開到時速100公里

Doesn’t even feel that fast

我卻感受不到有那麼快

Adrenalin is pumping

腎上腺素正在上升

Kinda hoping that I crash into the water 

此刻我有點想墮進水裏

I would rather drown

我寧願被淹沒

Cause anything is better than coming coming down

因為沒有什麼比靜下來更糟

 

I can’t get high

我感受不到快感

I can’t get high 

我感受不到快感

I can’t get high

我感受不到快感

It fucking hurts

我他媽的痛苦

These drugs don’t work

嗑什麼也沒有用

I don’t know why

我不知道為什麼

Excuse me if I overdose

原諒我嗑得太多

It happens every time you go

每次你離開我都會這樣

Hard as i try

無論我有多努力

I can’t get high 

我都嗨不起來

High x3

嗨 

 

Half a tab for dinner

吞了半顆當晚餐

Doesn’t really work too well

也沒有什麼效果

Feeling like a sinner

感覺像個罪人

God damn it hurts like hell

這他媽的讓我痛不欲生

I must be passed the point of no return

我肯定已經沒救了

All this medication only makes it worse

這些藥只會越吃越糟

If you’ve got a remedy 

如果你有解決方法

Then tell me now

就立刻告訴我

Cause anything is better than coming coming down

因為沒有什麼比靜下來更糟

 

I can’t get high

我感受不到快感

I can’t get high 

我感受不到快感

I can’t get high

我感受不到快感

It fucking hurts 

我他媽的痛苦

These drugs don’t work

嗑什麼也沒有用

I don’t know why

我不知道為什麼

Excuse me if I overdose

原諒我嗑得太多

It happens every time you go

每次你離開我都會這樣

Hard as i try

無論我有多努力

I can’t get high 

我都嗨不起來

High x3

 

I cant get high x4

我感受不到快感

Cause you’re the only thing that makes me feel alive

因為只有你能讓我有活着的感覺

 

I can’t get high

我感受不到快感

I can’t get high 

我感受不到快感

I can’t get high

我感受不到快感

It fucking hurts 

我他媽的痛苦

These drugs don’t work

嗑什麼也沒有用

I don’t know why

我不知道為什麼

Excuse me if I overdose

原諒我嗑得太多

It happens every time you go

每次你離開我都會這樣

Hard as i try

無論我有多努力

I can’t get high 

我都嗨不起來

High x3


 

For educational purposes only. 

I do not own this content. All credits go to it’s rightful owner(s).

—————————————

Official YouTube video:

https://youtu.be/73ONBMKFFLM

 

Listen on Spotify:

https://open.spotify.com/track/3OEi89tc0xveSTHAhwrFKT?si=AHtYA6KFRAOfYIwKZTE3-g

—————————————



 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 K小姐 的頭像
    K小姐

    K小姐喜歡翻譯歌詞

    K小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()