^我還製作了中英歌詞對照影片喔 :)))

如果你喜歡我的影片,歡迎你訂閱我的YouTube 頻道 :D

 

Overwhelmed

 (“Overwhelmed”原意為受極之強烈的情緒影響)

Turn off the TV

把電視關掉

It's starting to freak me

它開始把我嚇壞

Out it's so loud

周遭太嘈吵

It's like my ears are bleeding

我雙耳像是在流血

What am I feeling?

我現在有什麼感覺?

Can't look at the ceiling

不能望向天花板

The light is so bright

燈光太刺眼

It's like I'm overheating 

我像是熱過頭了

 

This mind isn't mine

這腦袋不由我控制

Who am I to judge?

我憑什麼去批判?

Oh, I should be fine

Oh 我應該會沒事吧

But it's all too much

但問題實在太多了 

 

I get overwhelmed so easily

腦袋很容易淪陷

My anxiety creeps inside of me

焦慮感在體內蠢蠢欲動

Makes it hard to breathe

令我難以呼吸

What's come over me?

是什麼令我失常?

Feels like I'm somebody else

我感覺好像變成另一個人

I get overwhelmed so easily

腦袋很容易淪陷

My anxiety keeps me silent

焦慮感扼着我的喉嚨

When I try to speak

有話卻說不出口

What's come over me?

是什麼令我失常?

Feels like I'm somebody else

我感覺好像變成另一個人

I get overwhelmed

腦袋淪陷了

 

All of these faces

這一張張面孔

Who don't know what space is

全都不懂尊重個人空間

And crowds are shut down

人群都消失

I'm overstimulated

我受到太多刺激

Nobody gets it

沒有人明白

Say I'm too sensitive

他們說我太敏感

I can't listen 'cause I'm eyeing the exits

我聽不下去 只是盯着出口

 

This mind isn't mine

這腦袋不由我控制

Who am I to judge?

我憑什麼去批判?

Oh, I should be fine

Oh 我應該會沒事吧

But it's all too much

但問題實在太多了

 

I get overwhelmed so easily

腦袋很容易淪陷

My anxiety creeps inside of me

焦慮感在體內蠢蠢欲動

Makes it hard to breathe

令我難以呼吸

What's come over me?

是什麼令我失常?

Feels like I'm somebody else

我感覺好像變成另一個人

I get overwhelmed so easily

腦袋很容易淪陷

My anxiety keeps me silent

焦慮感扼着我的喉嚨

When I try to speak

有話卻說不出口

What's come over me?

是什麼令我失常?

Feels like I'm somebody else

我感覺好像變成另一個人

I get overwhelmed

腦袋淪陷了

I get overwhelmed

腦袋淪陷了

 

I should be fine, but it's all too much

我應該會沒事吧 但問題實在太多了

I should be fine, but I'm not

我應該會沒事吧 但我不行了

 

I get overwhelmed so easily

腦袋很容易淪陷

My anxiety creeps inside of me

焦慮感在體內蠢蠢欲動

Makes it hard to breathe

令我難以呼吸

What's come over me?

是什麼令我失常?

Feels like I'm somebody else

我感覺好像變成另一個人

I get overwhelmed so easily

腦袋很容易淪陷

Keeps me silent

扼着我的喉嚨

What's come over me?

是什麼令我失常?

Feels like I'm somebody else

我感覺好像變成另一個人

I get overwhelmed

腦袋淪陷了

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 K小姐 的頭像
    K小姐

    K小姐喜歡翻譯歌詞

    K小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()