官方youtube影片:

 

 

還有我製作的中英歌詞影片,

喜歡的話請你訂閱我的頻道喔!!

 

✤中文歌詞✤ Jessia-I’m Not Pretty (我不漂亮)

 

Maybe I'm not pretty

也許我不漂亮

Maybe I'm just fun

也許只能說我很有趣

Cause I got a belly

全因我肚子凸凸

And I got a bum

屁股大大

And I'm fucking jelly 

我他媽的羨慕

Of all the other ones

所有其他的女生

With their itty bitty bellies 

有着平坦的肚子

And their rump ump ump ums

和又小又翹的臀部

 

I know that I should love myself

我知道我應自愛

But it's getting kinda hard

但這變得越來越難

When you're constantly feeling like garbage

我每分每秒都感覺糟透了

Know I shouldn't hurt myself

我知道我不應自我傷害

But I can't find way to lose weight

但我實在不知道除了捱餓

Without literally starvin'

我還可以怎樣減重

 

Every other song says I'm beautiful

其他歌曲都說我很美麗

But what if I don't feel like I'm beautiful?

但我不覺得自己美麗 那該怎辦?

I wish my body image didn't say

真希望我的身體不要對我說

That I should be another kinda way

我應該把自己變得不一樣

 

Maybe I'm not pretty

也許我不漂亮

Maybe I'm just fun

也許只能說我很有趣

'Cause I got a belly

全因我肚子凸凸

And I got a bum

屁股大大

But I can't be jelly of all the other ones

但我總不能羨慕所有其他的女生

So I'm fallin' in love with my

所以我決定愛上我那

Rum bum bum bum

肉肉胖胖的身體

 

I'm not gonna ask for help

我不會向人求助

'Cause all you're gonna say is

因為你們都只會說

You're perfect and oh you're so worth it

你是完美的,而且你值得擁有一切

But sometimes I hate myself

但有時我恨我自己

I get inside my head and

我總是胡思亂想

I think that I somehow deserve this

或許我這是自作自受

Every other song says I'm beautiful

其他歌曲都說我很美麗

But what if I don't feel like I'm beautiful?

但我不覺得自己美麗 那該怎辦?

I wish my body image didn't say

我還真希望我的身體不要說

That I should be another kinda way

我應該把自己變得不一樣

 

Maybe I'm not pretty

也許我不漂亮

Maybe I'm just fun

也許只能說我很有趣

'Cause I got a belly

全因我肚子凸凸

And I got a bum

屁股大大

But I can't be jelly of all the other ones

但我總不能羨慕所有其他的女生

So I'm fallin' in love with my

所以我決定愛上我那

Rum bum bum bum

肉肉胖胖的身體

 

Maybe I'm not pretty

也許我不漂亮

Maybe I'm just fun

也許只能說我很有趣

'Cause I got a belly

全因我肚子凸凸

And I got a bum

屁股大大

But I can't be jelly of all the other ones

但我總不能羨慕所有其他的女生

So I'm fallin' in love with my

所以我決定愛上我那

Rum bum bum bum

肉肉胖胖的身體

 

I'm not pretty pretty

我不漂亮

I'm not pretty pretty

我不漂亮

So I'm falling in love with my

所以我決定愛上我那

Rum bum bum bum

肉肉胖胖的身體

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 K小姐 的頭像
    K小姐

    K小姐喜歡翻譯歌詞

    K小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()