✤中文歌詞✤ Vicetone feat. Kat Nestel - Angels 天使

Oh God I'm going insane

天啊 我快瘋掉了

Chasing after you

拼命追隨著你

Please don't leave me

求你不要離開我

I see your heart washing away

看到你的心逐漸飄遠

Eh eh eeeeh

And that's how you left me in the cold

你就是這樣讓我陷入孤寂

 

It's pitiful how you let me loose

當天放開我的你真是可憐

You better run, better run

你最好逃跑 跑吧

Your time is out

你已時日無多

Nothing you can do

什麼也做不了

Better run better run

你最好跑得遠遠的

 

I can remember when you hurt me so bad

我仍清楚記得你如何傷透我的心

But now the tables turn

但現在輪到我佔上風

Apocalypse is coming

你的末日正在降臨

I can remember when you left me so sad

我仍清楚記得你令我有多難受

But in the end I learned it rains in hell

但最終我明白在地獄也會天降甘霖

And Angels could be bad

而天使也可以是壞蛋

 

Some say I'm losing my faith

有人說我對愛情失去信心

But I know I'm just living on a prayer

但我知道禱告是我唯一的生存動力

Time keeps slipping away

時間一直流逝

Yeaaaaah

I'll watch you burn down this house that we made

我將目睹你把我們所建立的一切徹底粉碎

 

It's pitiful how you let me loose

當天放開我的你真是可憐

You better run, better run

你最好逃跑 跑吧

Your time is out

你已時日無多

Nothing you can do

什麼也做不了

Better run better run

你最好跑得遠遠的

 

I can remember when you hurt me so bad

我仍清楚記得你如何傷透我的心

But now the tables turn

但現在輪到我佔上風

Apocalypse is coming

你的末日正在降臨

I can remember when you left me so sad

我仍清楚記得你令我有多難受

But in the end I learned it rains in hell

但最終我明白在地獄也會天降甘霖

And Angels could be bad

而天使也可以是壞蛋

 

Oh God I'm going insane

天啊 我快瘋掉了

But I know I'm just living on a prayer

但我知道只有禱告能給我生存動力

I see your heart washing away

看到你的心逐漸飄遠

Eh eh eeeeh

And that's how you left me in the cold

你就是這樣讓我陷入孤寂 

 

Oh God I'm going insane

天啊 我快瘋掉了

Chasing after you

拼命追隨著你

Please don't leave me

求你不要離開我

I see your heart washing away

看到你的心逐漸飄遠

Eeeeh

Better run, better run

你最好跑得遠遠的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 K小姐 的頭像
    K小姐

    K小姐喜歡翻譯歌詞

    K小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()