官方影片:

 

我製作的中英歌詞影片:

 

其他Ashnikko的歌詞翻譯:

https://translatorkk.pixnet.net/blog/category/466482

 

✤中文歌詞✤ Ashnikko - Drunk with My Friends (醉了才好玩)

 

Pussy pussy my religion

鮑鮑是我的信仰

Legs getting tired, can we switch positions?

腿開始累了 可以和我換個位置嗎?

Now we’re three-way kissing

現在我們三個一起舌吻

I wanna make a couple bad decisions

我想做好幾個錯誤的決定

 

Suit up, head rush when I stood up

換裝 一起身頭就暈

I got 2 middle fingers that I'm about to put up

我的兩隻中指準備要站起來

Boot up, head rush when I stood up

動身 一起身頭就暈

 

Now I'm drunk with my friends

和朋友一起喝醉

Bought a couple pillies with my rent

用付房租的錢買了幾顆藥丸

We ride, like a Benz 

像騎賓士一樣暢快

Shotgun, look Ma no hands 

又秒掉一罐,媽,你看!我沒有用手喔

I'm drunk with my friends 

和朋友一起喝醉

Bought a couple pillies with my rent 

用付房租的錢買了幾顆藥丸

We ride, like a Benz 

像騎賓士一樣暢快

Shotgun, look Ma no hands 

又秒掉一罐,媽,你看!我沒有用手喔 

 

Da la la la oooh Da la la la oooh

Da la la la oooh

 

Ooh I'm a tornado

噢 我是龍捲風

He a puppy to me, hе go where I say so

他是我的狗狗 我要他去哪就去哪 

I'm a dеvil with a halo

我是頭戴光環的魔鬼

Hit it for a minute then I dip like mayo

上一分鐘還爽着 之後軟得像坨蛋黄醬

Put your phone down, we offline

把手機放下 我們不上網

Tryna send a couple chills up your spine

試着令你背脊酥麻

Hit it so good that you cry

你爽得哭了起來

You already know I'm not shy

你已經知道我不害羞吧

 

Suit up, head rush when I stood up

換裝 一起身頭就暈

I got 2 middle fingers that I'm about to put up

我的兩隻中指準備要站起來

Boot up, head rush when I stood up

動身 一起身頭就暈

 

Now I'm drunk with my friends

和朋友一起喝醉

Bought a couple pillies with my rent

用付房租的錢買了幾顆藥丸

We ride, like a Benz 

像騎賓士一樣暢快

Shotgun, look Ma no hands 

又秒掉一罐,媽,你看!我沒有用手喔

I'm drunk with my friends 

和朋友一起喝醉

Bought a couple pillies with my rent

用付房租的錢買了幾顆藥丸

We ride, like a Benz 

像騎賓士一樣暢快

Shotgun, look Ma no hands 

又秒掉一罐,媽,你看!我沒有用手喔

 

Da la la la oooh Da la la la oooh

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 K小姐 的頭像
    K小姐

    K小姐喜歡翻譯歌詞

    K小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()